הצליח להימלט מהמחבלים ומבקש: "בואו נהיה יחד"

    המהדורה המרכזית 2 Comment on הצליח להימלט מהמחבלים ומבקש: "בואו נהיה יחד"

    יורי לוין הוא תושב כפר עזה שנחטף ע"י המחבלים והצליח להימלט ברגע האחרון לפני שנלקח לעזה. הערב הוא משחזר בראיון מיוחד לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ומספר: "שרפו לי את הבית לחלוטין. כשהצלחתי לברוח מהממ"ד תפסו אותי כמה מחבלים והצמידו אותי לגדר הקיבוץ. אמרתי שמע ישראל אבל לא הייתי מוכן עדיין למות. בחסדי שמים הצלחתי לברוח בתחושה של פחד מוות"

    16:06
    20.05.24
    מנחם טוקר No Comments on "כן יאבדו כל אויבך ה": מנחם טוקר במשדר חגיגי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יורי לוין, תושב קיבוץ כפר עזה, הצליח להימלט מהמחבלים שהובילו אותו מאות מטרים לתוך עזה לאחר שנחטף מביתו, כשנמלט התחבא במשך 5 שעות בתוך שיח קוצים עד שכוחות צה"ל באו לחלצו. הערב הוא התראיין ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ושיחזר: "שרפו לי את הבית לחלוטין. כשהצלחתי לברוח מהממ"ד תפסו אותי כמה מחבלים והצמידו אותי לגדר הקיבוץ. אמרתי שמע ישראל אבל לא הייתי מוכן עדיין למות. בחסדי שמים הצלחתי לברוח בתחושה של פחד מוות. התחבאתי בתוך שיח במשך מספר שעות, שמעתי זעקות לעזרה ולא יכלתי לעשות כלום".

    "מאוחר יותר התחבאתי בבית של חבר וגם את הבניין הזה המחבלים שרפו. בנס הם לא נכנסו לדירה. ב-8 בערב הלוחמים נכנסו לדירה כשהם כבר לאחר יום של לחימה. בבוקר התחלנו להתבשר על ממדי הזוועה".

    לדבריו: "מוקדם מדי לחשוב על היום שאחרי. אני לא יודע אם נחזור לקיבוץ. אנחנו עדיין בטראומה. אנחנו צריכים ללמוד להיות ביחד, החמאס לא הבדיל ביננו. הגיע הזמן להסיר את המחיצות".

    האזינו



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יורי לוין, מדהים ומרגש!!! תמשיך להקרין את האור והטוב שלך החוצה!